• Vragen? Bel 074 – 247 00 98

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan onze klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze adresgegevens:

Lichtcentrum Hengelo
Pasmaatweg 36
7556 PH Hengelo

klantenservice@lichtcentrumhengelo.nl

Telefoon: +31 (0)74 - 247 00 98 

Maandag van 13.00 uur tot 18.00 uur.
Dinsdag t/m vrijdag van 09.30 uur - 18.00 uur (donderdag tot 21.00 uur)
Zaterdag van 09.00 uur tot 17.00 uur.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).